*teman setia*

Tuesday, 19 July 2011

aku bersyukur

Ya Allah...
Ampun kan segala dosa hambaMU ini...


sepanjang 19 thun aku mnjd manusia...brapa byak aku membuat dosa...scra sdar...tdak sedar...
Ya Allah...aku bersyukur...kau membuka pintu hati ku ini...
aku menjadi lebih tenang apabila dpat berdoa kpdaMu..tidak sedikit pun aku malu untu mengis di dpan Mu...
Aku sedar hya CINTA kpdMU yg akn kekal...namun aku sebgai manusia tdak dpat lari dri hawa nafsu untuk bercinta..mencintai...dicintai...
keji nya HambaMU ini..
ampunkan dosa2 aku Ya Allah...
andai dia bkan jdoh ku aku reda'...
aku mencintainya krana agama nya terhadapMu Ya Allah..
aku yakin dia dpat membimbing aku ke jalan MU..
Kau kuatkan hatiku,
Kau kuatkan semangatku,
aku menerima ujian dri MU Ya Allah..
Kau kuatkan kesabaranku...
aku hanya mampu berdoa kepadaMU...
Kau lindungi aku dri kemaksiatan...
hya keredaan mu aku impikan..
setelah sekian lama...
bru aku sdar....cinta tnpa keredaan Mu hya sia2...
Alhamdulillah...
Kau sedarkan aku sebelum aku trus hanyut dibuai kemewahan dunia...


No comments:

Post a Comment