*teman setia*

Thursday, 14 June 2012

Bawal VS Hawa

ASSALAMUALAIKUM..

Di sebabkan terlalu bosan jd aku tulis la post ni...tentang....
TUDUNG BAWAL VS TUDUNG HAWA

ape itu tudung bawal dan ape itu tudung hawa...jom..jom..tgok gambar kat bawah ni..(contoh je k)




Tudung hawa

Wednesday, 13 June 2012

assalamualaikum...
elloww and ellow.....

wahhh...da penuh semak kt blog aku ni..da lame da tak bersihkan...masa yang ada tidak b'ksempatan untuk aku bersihkan blog ni..hahaha...ingatkan short sem masa untuk bersuka ria..al maklumlah satu subjek jew...pegajian islam jew..tapi ape yg di bayang kan jauh dari sangkaan..rupa2 nya..masa tdo aku pun tak ckup..sibuk..mencari litar2 yg patut untuk final projek..sampaikan terlalu stress aku pengsan kat kafe...makk aiiihhh..nasib baik tak ramai org.tp malu la jgak,jtuh dpan org..di sebabkan pengsan masa tu,muka aku terkena simen kat bahagian jual air..sampai skrg ade lg kesan kat mulut aku ni.bila nak ok pun aku tak pasti..

so,kesimpulan nya...Jangan STRESS + TAK MAKAN =KESAKITAN

ape2 pun yg kte fikirkan,jgan biarkan perut kita x terisi..kesian perut kelaparan..

last...nyte:)