*teman setia*

Thursday, 14 June 2012

Bawal VS Hawa

ASSALAMUALAIKUM..

Di sebabkan terlalu bosan jd aku tulis la post ni...tentang....
TUDUNG BAWAL VS TUDUNG HAWA

ape itu tudung bawal dan ape itu tudung hawa...jom..jom..tgok gambar kat bawah ni..(contoh je k)




Tudung hawa

                                                                   Tudung bawal
                         


Tahukan kamu???
dari pemerhatian la kan,80% lelaki lebih sukakan perempuan yang memakai tudung bawal dari tudung hawa.
kenapa aku pun tak tau..tp..pernah la sorang bdak lelaki kelas aku ni cakap,

"aku tak suka la tengok perempuan yg pkai tudung saup(tudung hawa).
nampak cam tua jew.."

masalah nya memang sekarg ramai yg jual tudung hawa tu..besepah org jual..memg trend sekarg.

so,tak kisah mane pilihan kita,asalkan menutup aurat...




adios##

No comments:

Post a Comment